רמי סדן: "אם מישהו נפגע מסילוף דבריי – אני מתנצל"

לא יכול להיות שאדם אשר מחזיק בתפקיד מנהל מערכת חדשות מרכזית במדינה דמוקרטית יתבטא בצורה כזאת נגד אף אדם ואף ארגון או מפלגה ומצביעיה
איתי גדסי 2 Comment on רמי סדן: "אם מישהו נפגע מסילוף דבריי – אני מתנצל"

בתום בוקר סוער, רמי סדן מכחיש את הציטוטים שיוחסו לו • ש"ס באולטימטום לנתניהו: פיטורי סדן או אי מחויבות קואליציונית • יאיר לפיד "מגנה בחריפות את ההתבטאות הגזענית, המסיתה ורווית השנאה" • יחימוביץ': "גזען עלוב ממתיק סוד: שונא את מסעודה אבל צריך אותה"

צילום: יוטיוב
לא יכול להיות שאדם אשר מחזיק בתפקיד מנהל מערכת חדשות מרכזית במדינה דמוקרטית יתבטא בצורה כזאת נגד אף אדם ואף ארגון או מפלגה ומצביעיה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחולל הסערה התקשורתית רמי סדן התייחס לדרמה שהתחוללה סביב הדברים שיוחסו לו, ואומר ל'קול חי': "אם מישהו נפגע מסילוף דבריי – אני מתנצל", הוא המשיך להכחיש נחרצות את הדברים, וטוען כי מעולם לא אמרם. במקביל, לשכת יו"ר ש"ס דרעי הבהירה כי למרות ההתנצלות הודעת הדרישה מנתיהו לפיטורי סדין – בעינה עומדת.

האם מינוי מקורבו של נתניהו לערוץ 10 עשוי לסמן את תחילת הקץ של השותפות עם החרדים? לפחות על פי הטון הנוקשה שמשמיעה תנועת ש"ס, נראה שהתשובה לכך חיובית בהחלט. המשבר פרץ בעקבות התבטאויות שיוחסו לרמי סדן מהם נשמע זלזול בש"ס, בדרעי ובמזרחים.

בהודעתה לתקשורת הוכרז: "תנועת ש"ס דורשת מראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו לפטר מיידית את רמי סדן שנבחר אתמול ליו"ר דריקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, בעקבות דבריו הגזעניים".

ש"ס גם מאיימת מפורשות: "כל עוד שדבר זה לא יבוצע חברי הכנסת של התנועה יצביעו במליאת הכנסת כראות עיניהם הציבור המזרחי מפסיק לשתוק".

מוקדם יותר יו"ר דירקטוריון ערוץ 10 רמי סדן הגיב לאתר "קול חי", והכחיש את הציטוטים שיוחסו לו: "לא היו דברים מעולם. מנסים לסכסך בציבור הדתי ותו לא" אמר סדן.

כתב דה מרקר נתי טוקר שחתום על חשיפת דבריו של סדן לצד גידי וייץ הגיב להכחשתו של סדן: "גם את הציטוטים נגד דרוקר וערוץ 10 הוא הכחיש. אבל אז התברר שהכל מוקלט וזמין באתר ערוץ 7. אופס".

דבריו של סדן המשיכו לעורר סערה במערכת הפוליטית, ח"כ שלי יחימוביץ הגיבה: "גזען עלוב ממתיק סוד: שונא את מסעודה אבל צריך אותה. לוביסט, מאכער, זרוע השתקה של בלפור, אוי לאצבעות שאישרו את המינוי".

סיעת 'יש עתיד' ויו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד: "מגנים בחריפות את ההתבטאות הגזענית, המסיתה ורווית השנאה של יו"ר חדשות 10 החדש רמי סדן. לא יכול להיות שאדם אשר מחזיק בתפקיד מנהל מערכת חדשות מרכזית במדינה דמוקרטית יתבטא בצורה כזאת נגד אף אדם ואף ארגון או מפלגה ומצביעיה.

"אנחנו קוראים לסדן לחזור בו מדבריו ולהתנצל בפני מצביעי ש"ס, חברי הסיעה והעומד בראשה. אמירות מסוג זה מקצינות את השסעים ההולכים וגוברים בחודשים האחרונים בחברה הישראלית ואין להן מקום במדינה שמכבדת את כל אזרחיה. צריך להפסיק עם זה . אפשר לא להסכים, אפשר לבקר התנהלות, אבל אסור להשתמש במילות פוגעניות וארסיות שרק מגבירות את השסעים, בטח כאשר הן באות ממנהל בחברת חדשות שיש לו תפקיד מרכזי בהעברת התכנים בהם צופים אזרחי ישראל".

דרעי דורש שימוע ליו"ר ערוץ 10, גואטה יחרים הצבעות

העיתונאי אמנון לוי כתב: "בשם האליטות הישנות השתלח רמי סדן בש"ס, במסעודה משדרות ובמשתמע בתרבות המזרחית. בכך הפך עצמו לבלתי ראוי להיות יו"ר חדשות עשר".

יו"ר ועד עובדי חדשות 10 והכתב הכלכלי מתן חודורוב אמר: "טלפנתי לח״כ כהן מש״ס כדי להתנער בשם כל עיתונאי חדשות10 מההתבטאות האומללה של סדן נגד מצביעי המפלגה. לגזענות, התנשאות ואליטיזם אין מקום אצלנו".

העיתונאי סמי פרץ הגיב: "רמי סדן מינוי עלוב ופסול וחשוך ואות קלון למי שמינה אותו. וזה דווקא לא ביבי אלא הדירקטורים של חדשות 10".



2 תגובות

מיין תגובות